افزایش مشتریان وفادار
با دادن امتیاز یا تخفیف به مشتریهایی که مرتب میان، انگیزهشون برای برگشتن رو بیشتر میکنی. مشتری وفادار یعنی فروش پایدار!
تهران - خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، پلاک ۲۳، واحد ۵
کلابیتا را در شبکههای اجتماعی
دنبال کنید
اگه صاحب یه کافهی دنج یا یه رستوران پرطرفدار هستی، حتماً برات پیش اومده که بعضی از مشتریا رو بارها ببینی. همونا که همیشه با لبخند میان، سفارش همیشگیشون رو میدن و با رضایت میرن. حالا فرض کن این مشتریهای وفادار رو بیشتر و بیشتر کنی! باشگاه مشتریان دقیقاً همین کار رو برات انجام میده.
با دادن امتیاز یا تخفیف به مشتریهایی که مرتب میان، انگیزهشون برای برگشتن رو بیشتر میکنی. مشتری وفادار یعنی فروش پایدار!
از طریق پیامک یا پنل کاربری مشتریهات، اونا رو از تخفیفها، منوی جدید یا مناسبتهای خاص باخبر کن. حس صمیمیت ایجاد کن!
امتیاز خرید، پاداش معرفی دوستان یا حتی جشن تولد! این کارا حس خاصبودن میده و مشتری رو به برندت وفادار میکنه.
بدون مشتریا بیشتر چی میخرن، کی بیشتر میان و چی دوست دارن. با این دیتاها تصمیمهای بهتر و هوشمندانهتری بگیر.
با ارسال پیام تبریک و یه پاداش خوشمزه مثل دسر رایگان یا تخفیف خاص، کاری کن مشتری تولدش رو توی رستوران تو جشن بگیره!
وقتی مشتریت یکی از دوستاش رو معرفی کنه و اون خرید کنه، هردوشون امتیاز یا پاداش میگیرن. این یعنی مشتری راضی، فروش بیشتر و تبلیغ دهانبهدهان واقعی!
فرقی نمیکنه رستوران داری، کافهداری یا هر کسبوکار دیگهای داری — الان بهترین زمانه که یه قدم جلوتر بری و با ساختن تجربهای صمیمی، هوشمند و وفادارانه برای مشتریهات، از رقبا متمایز بشی. باشگاه مشتریان فقط یه گزینه نیست؛ یه مزیت رقابتیه!
باشگاه مشتریان فقط یک ابزار نیست؛ یه روش جدیده برای اینکه مشتریهات رو بهتر بشناسی، ارتباط نزدیکتری بسازی و حس تعلق ایجاد کنی. مخصوصاً برای رستورانها و کافهها، این یعنی مشتریهایی که با لبخند برمیگردن!
هنوز باشگاه مشتریان نداری؟ فرصتت رو از دست نده! الان بهترین زمانه که با ساختن یه باشگاه مشتریان هوشمند، فروش بیشتری داشته باشی، مشتریاتو حفظ کنی و همیشه جلوی رقیبا باشی. از همین حالا شروع کن!