مشتریاتو راحتتر برگردون
با امتیاز خرید، تخفیف خرید بعدی یا کد شگفتانگیز، مشتریا رو وسوسه کن دوباره از فروشگاهت خرید کنن!
تهران - خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، پلاک ۲۳، واحد ۵
کلابیتا را در شبکههای اجتماعی
دنبال کنید
اگه مشتریات یهبار خرید کردن و رفتن، یعنی نیمی از مسیر رو رفتی؛ اما برای رشد واقعی، باید برگردن! با باشگاه مشتریان، میتونی با تخفیف، پاداش، کدتخفیف اختصاصی و پیامکهای هوشمند، کاری کنی دوباره بیان، بیشتر بخرن و حتی فروشگاهتو به دوستاشون معرفی کنن. این یعنی وفاداری، سبدهای خرید پُر و فروش دائمی!
با امتیاز خرید، تخفیف خرید بعدی یا کد شگفتانگیز، مشتریا رو وسوسه کن دوباره از فروشگاهت خرید کنن!
با پیامک مناسبتی، پیشنهاد شخصی یا یادآوری سبد خرید رهاشده، نشون بده فروشگاهت فقط یه فروشگاه نیست — یه همراه خریدی!
برای معرفی فروشگاهت به دوستا، امتیاز یا تخفیف بده. مشتریای راضی، بهترین تبلیغ برای فروشگاه آنلاین تو هستن!
با بررسی رفتار خرید مشتری، پیشنهادای دقیقتر بده. یه تیشرتی که تو علاقهشه یا یه تخفیف روی چیزی که قبلاً دیده!
تولدش نزدیکه؟ عید اومده؟ با یه هدیه کوچک یا کد تخفیف اختصاصی، تو ذهن مشتریات موندگار شو
مشتریایی که دائم ازت خرید میکنن رو وارد باشگاه ویژه کن و بهشون تخفیفهای اختصاصی، ارسال رایگان یا هدیه بده.
فرقی نمیکنه فروشگاهت تازهکاره یا یه برند معروف آنلاینه — الان بهترین زمانه که تجربه خرید مشتریهاتو متفاوت و موندگار کنی. باشگاه مشتریان فقط یه ابزار نیست؛ یه راهکار هوشمنده برای شناخت بهتر سلیقه مشتری، ایجاد تعامل هدفمند، و ساختن ارتباطی که مشتری گذری رو به مشتری دائم تبدیل میکنه!
باشگاه مشتریان فقط یه ابزار نیست؛ یه مسیر هوشمنده برای اینکه بدونی مشتریهات چی دوست دارن، براشون پیشنهادهای وسوسهکننده بفرستی و حس ارزشمند بودن رو تقویت کنی. توی فروشگاههای آنلاین که انتخاب زیاده، وفاداری مشتری یعنی برگشت دوباره، خرید بیشتر و معرفی به دیگران!
فروشگاه آنلاینت هنوز باشگاه مشتری نداره؟ یعنی کلی خرید از دست میره! از همین امروز هوشمند شروع کن!