مشتریاتو بهراحتی برگردون
با امتیاز وفاداری یا تخفیف برای نوبت بعدی، مشتریات رو تشویق کن دوباره برگردن و بیشتر از خدماتت استفاده کنن.
تهران - خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، پلاک ۲۳، واحد ۵<
کلابیتا را در شبکههای اجتماعی
دنبال کنید
اگه مشتریات بعد از هر بار خدمات با لبخند سالن رو ترک میکنن، یعنی داری کارتو درست انجام میدی! حالا وقتشه یه قدم جلوتر بری و همون حس خوب رو به یه رابطه طولانیمدت تبدیل کنی. با باشگاه مشتریان، اونا رو ترغیب میکنی دوباره برگردن، خرید تکراری کنن و سالن تو رو به بقیه هم معرفی کنن. نتیجهاش؟ مشتریای وفادار، نوبتهای پر و درآمد پایدارتر!
با امتیاز وفاداری یا تخفیف برای نوبت بعدی، مشتریات رو تشویق کن دوباره برگردن و بیشتر از خدماتت استفاده کنن.
با پیامکهای شخصی یا پیشنهادهای ویژه، حس نزدیکی ایجاد کن. مشتری وقتی احساس کنه براش مهمی، وفادار میمونه.
مشتریات رو تشویق کن سالن تو رو به دوستاشون معرفی کنن؛ در مقابل، بهشون هدیه بده. این یعنی تبلیغ دهانبهدهان واقعی!
با بررسی تاریخچه خرید، بفهم هر مشتری چه خدماتی رو بیشتر دوست داره و همونها رو هوشمندانه پیشنهاد بده.
تولد یا سالگرد؟ با یه پیام تبریک و هدیه کوچک، حس خاصبودن به مشتریات بده و کاری کن همیشه تو ذهنشون بمونی.
برای مشتریای خاصت سطح VIP تعریف کن؛ با تخفیف، نوبت ویژه یا خدمات اختصاصی. این یعنی مشتری وفادار و پرخرج!
فرقی نمیکنه سالن زیبایی کوچیکی داری یا مجموعهای حرفهای — الان بهترین فرصته که با ساختن یه تجربه ماندگار برای مشتریهات، یه قدم جلوتر از رقبا باشی. باشگاه مشتریان فقط یه ابزار نیست؛ یه راه هوشمند برای حفظ مشتری، افزایش فروش و ساختن حس وفاداریه!
باشگاه مشتریان فقط یه ابزار نیست؛ یه راه جدیده برای شناخت بهتر مشتریها، ساختن ارتباط صمیمی و ایجاد حس ارزشمندی. مخصوصاً تو سالنهای زیبایی، مشتری وقتی احساس خاص بودن کنه، نهتنها خودش برمیگرده، بلکه دوستاشو هم با خودش میاره!
سالن زیباییات هنوز باشگاه مشتریان نداره؟ وقتشه اقدام کنی! الان بهترین فرصته که با یه سیستم هوشمند، مشتریهای دائمی بسازی، فروش رو بالا ببری و همیشه جلوتر از رقیبا باشی. از همین امروز شروع کن!